top of page

Mitglieder

​​

Mit unseren fröhlichen Aktivitäten und gelebtem Teamgeist sind wir stolz, immer wieder neue Mitglieder für unseren Gesang begeistern zu können.

Unsere derzeit 27 Mitglieder stellen wir auf den nächsten Seiten vor.

​

Hast Du Lust, bei uns unverbindlich zu Schnuppern und Deine Seele bei uns ein bisschen baumeln zu lassen? Im Anschluss findest Du ein Kontaktformular - wir freuen uns auf Dich!

Dirigent

​​

​

Robert Küttel
Dirigent

Musik und Gsang - ein Leben lang!

Jodlerinnen

Doris Iten-Pfyl

im Vorstand

Jodle und singe,
dued eim s Härz zum gumpe bringe.

Bernadette Blaser.JPG

Bernadette Blaser
 

Jeannette Schuler.JPG

Jeannette Schuler

im Vorstand

Beatrice Immoos.JPG

Beatrice Immoos

​

2. Bass

Adi Hafner

Ehren-Mitglied

Singe isch gsund für Jung und Alt

und gid e gueti Lune!

Meiri Schnüriger

Präsident

Jodeln ist Seelenbalsam.

Betschart Karl

Singä vermag viili Wundä z'heilä!

Bass-2_Thomas Gwerder.jpg

Thomas Gwerder

​

Wisi Kenel.JPG

Wisi Kenel

Willkommen in unserem Club, Wysel

2. Tenor

Toni Schmidig
Wenn's dr einisch nit guet gahd, de chum und sing doch eis mit üs!

Tenor-2_Klaus-Abegg.jpg

Klaus Abegg
Das Singen im Club ist für mich Ausgleich und Entspannung von den Verpflichtungen im Alltag. Meine Sinne werden zusätzlich gefördert.

Martin von Reding
Lass dini Seel la bambela lah,

de findsch z'Friedeheit und Harmonie!

Urs Blank.JPG

Urs Blank
 

Luca Marty.jpg

Luca Marty
Willkommen in unserem Club, Luca

1. Bass

Erwin Gerig
Suechsch Gmüetlichkeit? Muesch nid wiit springe!
Chum eifach glii zu üs cho singe!

Walter Mettler
Eis vo minä Hobbys.
Volkstümlich muess äs sii,
Kameradschaft sell stimmä,
drum due ich scho sid X Jahr
im Jodelclub Goldau singä.

Hans Schnyder
Jodeln entschleunigt und ist Balsam
für die Seele.

Josef Marty
... denn tuen ich fröhlich s'Fänschiibli uuf und muess än Jutz id Bergä lah gah.

Michi_Durrer.JPG

Michi Durrer

Vize-Präsident / Aktuar
Äs gfallt mer uhuärä guät im Jodlerclub!

Bruno Christen

Kassier

Scho a mängem Platz uf derä Erdä han ich dänkt, was miär für nä gueti Heimat hend. S' Dankä und Singä ghörd drzue!

1. Tenor

Hanspeter Suter
Viiles änderet sich im Lauf vo denä Jahrä, doch eis bliibt: D'Freid am Jutzä und singä.

Alois Betschart
All Tag ächli Jutzä und singä, de muesch nid zum Dokter springe.

Xaver Dober
Äs Jützli im Herze und fort sind alli Schmerze.

bottom of page